lørdag, januar 19, 2008

akkurat ja:D

Og jeg som skulle være så flink til å skrive og legge ut bilder....hmmm..

Om tre uker og 1 dag har jeg termin, 10.februar. Mageknøttet har vokst seg stor og fin (regner vi med), og kommer forhåpentligvis rundt den tiden han skal. Jeg skriver han, for han viste seg rimelig godt frem på ultralyden, og jordmor sa det ikke var noen tvil:D

Nå har jeg gått i permisjon, så kanskje jeg skulle prøve (jeg lover altså ingenting) å holde bloggen her oppdatert. Jeg skal be herr O om å lage litt lagringsplass på kameraet, så kanskje jeg får lagt ut litt bilder av diverse utstyr!

Vi var på ultralyd torsdag 20.september, her er bilder derfra:






Han ville ikke ligge så mye i ro, så det er ikke lett å se hva som er opp og ned, men her er iallefall de beste bildene.


1 kommentar:

Carina sa...

Endelig en oppdatering! Håper du klarer å holde denne oppdatert slik at vi får følge nurket når det kommer til verden.

Jeg tror gutten kommer 14 februar... Hehe, var det ikke da du hadde mens-termin?